joi, 12 august 2010

Ce sa aleg camin sau chirie?Avantaje camin

Si pentru v-am prezentat dezavantajele de a sta in camin,acum am sa va recomand cu caldura,daca sunteti studenti,sa alegeti si varianta camin,macar un semestru.Parerea mea e altfel nu esti cu adevarat student...

La inceput mi-a fost foarte greu sa ma decid.Afland ca am primit un loc in camin,-sincer nu ma asteptam,de aceea imi inchiriasem deja o camera in Marasti-,eram atat de nehotarata incat le-am pastrat pe amandoua timp de o luna ca sa ma decid.In aceeasi situatie era si colega de camera dar ea s-a hotarat mai repede:)).Am auzit si eu multe povesti despre camine,care nu erau deloc adevarate si care pana la urma nu m-au influentat.
In primul rand,ai ocazia sa cunosti o gramada de persoane,sa-ti faci prieteni.Ai sansa de a te ajuta,la nevoie,pentru ca in camin ai multe variante.Daca la 3 noaptea ai nevoie ceva,ai la cine apela.
Apoi,daca ai colegi de camera care invata de zor,esti si tu stimulat.Eu,cel putin,am avut performante mult mai mari decat atunci cand stateam singura.Sala de lectura sta la dispozitia ta zi si noapte,doar vointa sa ai.Ai si avantajul de a avea surse de informatii in timp util,in cazul in care nu stii ceva.Nu trebuie sa mai dai telefon Maricicai din capatul Clujului si poate ai si norocul sa o gasesti ocupata.
Caminele de obicei sunt situate foarte aproape de facultate,de cluburi,de tot ce ai nevoie.Economisesti niste bani,neplatind taxy all day.
Daca ai nevoie si de distractie din cand in cand,nu gasesti in camin de fete(cred ca fetele sunt mai retinute din acest punct de vedere)dar gasesti in caminul vecin,la baieti sau ai varianta de a merge pe Piezisa la o bere,asta daca chiar te plictisesti.
O sa te simti obosit la sfarsitul zilei,pentru ca mereu ai ceva de facut,niciodata nu ai timp sa te plictisesti,dar daca esti destul de obisnuit cu zgomotul,poti trage un pui de somn dupa-masa -metoda mea si a Deliei.:d Sper sa nu va injure colegii de camera:)
Bineinteles ca vor fi adepti ai solitudinii(pardon ai chiriei),care vor spune "Poi cu intimitatea cum ramane? Cum pot sa invat daca toata ziua e tura-vura prin camera? Daca nu ma inteleg cu colegii de camera?"
Eu le raspund asa:"Frate,cat timp esti student cred ca mai multa nevoie ai de a-ti dezvolta capacitatile de a socializa,de a te integra intr-un colectiv,de a comunica,de a-ti lega prietenii pe viata decat de a sta singur,pentru ca intr-un fel sau altul,singur vei sta pe urma toata viata.O sa ai vreme de intimitate cand te vei casatori,de te vei satura."
"De invatat,cred ca e imposibil oriunde,daca cauti motive de a nu face asta.Intradevar in camera e galagie,dar cine a spus ca trebuie sa inveti in camera?Sala de lectura iti ofera,mai mult decat un loc de a invata si e deschisa non-stop.Oare de ce vin cei care stau in apartamente la BCU sa invete?"
"Daca esti un inadaptat social,iti spun eu sigur ca nu ai ce cauta in camin.Nimeni nu-ti va accepta pretentiile.In camin toti suntem egali.Daca mama ta te-a rasfatat prea mult,o sa te desrasfatam(nu cred ca exista cuvantul!)noi.Dar daca esti un om normal,simplu nu trebuie sa-ti faci probleme de genu.Te impui putin la inceput,iar pe urma nu mai ai probleme,doar daca le cauti."
Iar acum,va doresc sa va distrati din plin,oriunde ati locui.!;)

O singura mentiune:cel mai mare dezavantaj nu e sa stai in chirie,ci sa stai cu parintii:)).Da stiu..o sa sariti pe mine...dar despre asta am sa scriu data viitoare.


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: