vineri, 11 februarie 2011

Îngaduie-mi

"Este un loc, niciunde, unde totul se sfârseste; fara
sperante, fara vorbe, fara voce, fara sunet, fara
calatori osteniti, pe o carare goala, fara nastere,
fara moarte, fara trup, fara noapte, fara zi si fara
zori în acel vid. Îngaduie-mi sa plutesc departe, acolo
unde-mi zboara visul" Maitreyi Devi

Ingaduie-mi sa uit ce am simtit cand te-am cunoscut,cand te-am atins cu privirea mea sfredelitoare,sa plec departe de lumea ta mult prea indepartata si diferita de a mea,sa imi urmez visul.
Visul meu care a devenit secundar datorita tie acum cateva luni,care desi era atat de puternic,cu timpul a slabit tot mai mult,in timp ce dragostea mea crestea.Iar acum iubirea mea a absenta.E intr-o stare latenta undeva,intr-un coltisor?sau lipseste si toata fericirea mea s-a dus.De ce lipseste?Nu stiu.Poate ca nu mai esti omul acela perfect,din visul meu de odinioara,poate ca a trecut prea mult timp fara sa te vad,poate e doar o falsa impresie.O data cu tine s-a dus si o parte din fericirea mea si te rog ingaduie-mi sa ma indrept acolo unde mi-e visul.

2 comentarii:

PAUL BALANCA spunea...

salut! imi place scrisul tau si as vrea sa-ti trec blogul la favorite si invers desigur.
Succes!

PAUL BALANCA spunea...

www.paulbalanca.blogspot.com