vineri, 19 iulie 2013

Adonis

Ai aparut ca o lumina in cele mai ascunse colturi ale mintii mele. Nu stiu cine esti, nu te cunosc dar te-am vazut si stiu ca in curand te voi cunoaste, baiat cu par balai. Uite cum iubirea e tot ce mai conteaza, doar ea ma inspira si ma indruma, ma aduce in pragul disperarii si imi ofera o oaza de fericire. Simt cum ma chemi la tine, si imi calauzesti pasii. Cum e viata.... Uneori nu urmezi ceea ce doresti ci ceea ce ti-e scris. De fapt chiar ajungi sa crezi in aceasta himera, in care tu esti prins ca o musca intr-o panza de paiajen. Crezi ca sunt gandurile si dorintele tale, cand de fapt majoritatea iti sunt induse. Toti reactionam la stimuli, si tu Adonis, ma tentezi mereu in gandurile mele. Eu azi iubesc, dar nu pe tine. Iubesc aproape tot si in acelasi timp urasc....Am ajuns sa iubesc si muzica prin tine.

Niciun comentariu: