marți, 28 iulie 2009

Logica


Ce inseamna logica?Nu stiu....dar stiu ce consecinte are.
Logica nu stie ce e iubirea, nu stie sa danseze, nu stie ce e omenirea.Intradevar, logica e buna in matematica, fizica dar presupune cifre nu sentimente.
Mie personal,niciodata nu mi-au placut stiintele reale.Am incercat sa le descifrez,sa le invat dar niciodata nu am simtit ca ma ajuta cu ceva.Totul mi se parea asa de rece incat preferam sa scriu sa citesc.Asa cum nu intotdeauna 1+1 face 2, nici logica nu face viata mai frumoasa.
Ce inseamna creativitatea?Inseamna totul:iubire, cantec, bucurie, rebeliune, libertate....
Ar trebui ca societatea sa nu mai creasca oameni copii la indigo.Fiecare avem tendinta sa copiem multimea, sa ne supunem unor reguli, sa acceptam o gramada de conditionari, sa urmam drumul altora, sa fim mediocri, sa ne pierdem in multime.Daca esti diferit, daca nu ti-ai insusit psihologia multimii ,altii vor avea grija sa te aduca pe drumul "cel bun".Multimea sustine ca colectivitatea este cel mai bun lucru din viata ta,de aceea avem atatia sclavi si nu oameni independenti.Lucram pentru altii, pentru un amarat de salar, pentru ca societatea are grija sa ne opreasca la timp.Cei care reusesc sa treaca peste toate aceste conditionari dupa parerea mea sunt cei mai castigati oameni.Ei sunt capabili sa-si urmeze propriul drum, se descurca singuri, traiesc cum vor, sunt creativi.

"Poezia, iubirea si simtirea iti dau adancime, caldura.Devii mai moale, iti pierzi raceala.Devii mai uman."
Osho- Creativitatea

Un comentariu:

Unknown spunea...

"Cei care reusesc sa treaca peste toate aceste conditionari dupa parerea mea sunt cei mai castigati oameni."

Sunt 100% deacord. E adevarat: e al naibii de greu sa scapi de toate prostiile acumulate de-a lungul anilor, insa se merita. Cu cat dai mai mult gunoi de convingeri, atitudini si perceptii luate din exterior cu atat te descoperi pe tine si iti traiesti viata dupa cum ai chef.

E perfect logic ce am scris mai sus.:p Logica si sentimentele se intrepatrund.

Citate de matematicianul Grigore Moisil:

http://autori.citatepedia.ro/de.php?a=Grigore+Moisil