miercuri, 2 decembrie 2009

Intr-un ritm alert


Exista perioade in viata,cand traiesti intr-un ritm alert.Cand zic ritm alert,ma refer la imposibilitatea de a te plictisi,de a pierde vremea sau de a "respira".
O sa simti la inceput o oboseala deranjanta,dar cu timpul te obisnuiesti.Exista si riscul sa slabesti foarte mult(daca ai un organism ca al meu;)) sau sa simti uneori ca cedezi psihic.Dar te consolezi cu ideea ca faci ceva util.
Ideea e sa nu le amesteci activitatile,cand te distrezi te distrezi,nu mai faci altceva.Cand inveti,inveti si atat.
Ideal e sa iti canalizezi energia pe ceva ce merita.Cand pierd vremea,seara cand ma pun in pat,stau si ma gandesc ce am facut util in ziua respectiva si ma mustra constiinta ca n-am facut nimic.
La sfarsitul zilei,trebuie sa stiu ca am facut ceva folositor pentru mine,fie ca am invatat ceva ,fie ca am cunoscut o persoana noua.

Niciun comentariu: