sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Cum ne putem indeplini visele...

Cel mai mult regretam faptul ca puteam sa fac o gramada de lucruri,dar nu le-am facut pentru ca nu aveam incredere in mine.Nu aveam incredere din cauza ca exista cineva care ma descuraja. Exista cineva care ma descuraja pentru ca acea persoana era incapabila si astfel ma vedea si pe mine.
Astazi,mi se intampla sa aud aceleasi remarci din partea unor persoane,dar zambesc si raspund:"Asa o fi dar in cazul tau,nu al meu".Ele pleaca mai departe,cu un zambet ironic care probabil ar dezarma si descuraja pe multa lume,dar pe mine nu.Pentru ca stiu ca un vis presupune sa fiu surda la remarci si atenta doar la vocea mea interioara.Daca eu stiu ca sunt capabila,nu poate exista nimeni sa ma contrazica.
Era o vorba care m-a impresionat:"Multa lume nu-si indeplineste visul pentru ca li se pare imposibil,pana vine cineva care nu stie ca este imposibil si realizeaza ceea ce altii viseaza."

Cel mai mult regret faptul ca nu-mi ajunge timpul sa fac toate lucrurile pe care mi le-am propus.Nu-mi ajunge timpul,din cauza ca nu sunt suficient de ambitioasa si de increzatoare in mine.Oamenii care imi spun ca nu sunt capabila,nu au disparut si nu vor disparea.Dar a aparut vointa,forta interioara care alunga vorbele goale.

2 comentarii:

Lucia spunea...

Ma bucur atat de mult cand gasesc vointa! Cand intalnesc(chiar si pe net) persoane care au vointa interioara si forta in a realiza ceva! Mult succes!

lumina cerului spunea...

apreciez mult acest text. oricum, sa nu regreti nimic din ceea ce ai facut sau nu ai facut. si mai ales la sfarsit, regreti faptul ca nu-ti ajunge timpul? adica e imposibil sa faci ceea ce ti-ai propus? pai chiar tu ai spus ca a aparut vointa si forta interioara, asa ca sterge aceasta nesiguranta din sufletul tau si apucate de treaba.