marți, 6 decembrie 2011

Mâine

Nu va mai exista un mâine. Azi şi doar azi e ultima speranţă ce mi-a mai rămas. Mâine voi renaşte, o voi lua de la început. Mâine voi fi alta. O altă persoană, o altă prezenţă. Visul ce m-a ţinut atât de mult în viaţă a murit. O dată cu el a dispărut şi o parte din mine. Am devenit o altă Diana. Nici numele parcă nu mi se mai potriveşte. Nu mai ştiu cum să mă identific, cum să mă privesc. Toţi mă văd aşa cum nu sunt. Interiorul mi-e acoperit de mii de măşti fără ca eu să fi premeditat.
Omul se schimbă in fiecare zi, iar eu de ani de zile sunt la fel. Iubesc la fel.Simt la fel. Aş vrea să pot să cânt si să mă joc. Acum e alta în locul meu,ea se joaca cu părul tău, îţi atinge buzele, şi îţi sărută ochii. Iar eu am luat-o pe alt drum, mult mai alunecos şi mai stramt. Aş vrea sa fug în sus dar am căzut. Mă voi ridica mâine sau mă voi poticni? Voi cânta mâine sau mă voi ingropa în mormane de cărţi?Dar şi mâine e o zi ca oricare alta.

2 comentarii:

Anna spunea...

Fii mai optimist, poti schimba viitorul, trecutul e trecut..

lumina cerului spunea...

Tine-te pe drum inainte stiind exact ce faci si ce ai de facut. Altfel o sa ajungi sa spui ca tot ce faci este nepremeditat si o sa fi plina de regrete. Iubeste la fel, simte la fel, canta si te joaca. Tot ce lipseste este adancimea amprentei, fara de care, intr-adevar, unii te vor vedea asa cum nu esti. Fa tot ceea ce faci in cunostinta de cauza si stiind ca e drept, stiind ca iti poti asuma responsabilitatea pentru acest lucru. Drumul mult alunecos si stramt. Caderea aduce doar o vanataie; "fuga in sus" presupune vointa, aripi. Ia-ti zborul si canta, si fuck these motherfuckers.