luni, 14 septembrie 2009

Increderea


Increderea,din punctul meu de vedere si al altora,cred,este cel mai important factor in relatiile personale.Daca nu exista incredere,nu exista nimic.Orice relatie,fie de prietenie,fie de iubire se bazeaza pe incredere.
Intradevar,daca acorzi incredere risti sa fii dezamagit.Dar fara risc,nu castigi nimic.Toata viata vei fi sceptic,vei urmari,vei controla ca sa gasesti dovezi ca persoana de langa tine nu e demna de incredere si intr-un final,poate vei gasi ce cauti.
Am fost de multe ori dezamagita de persoane, care pareau demne de incredere si ziceam de fiecare data ca voi fi mai precauta.Dar mi-am dat seama ca nu poti primi incredere, daca nu oferi...
Trebuie prima data sa dovedesti ca esti o persoana demna de increderea cuiva,sa-ti tii promisiunile si sa demonstrezi ca ii sprijini pe ceilalti.
Ce e cel mai important e sa ai cuvant.Daca ai zis un lucru,fa tot posibilul sa se realizeze,altfel nu vei mai avea valoare in fata celorlalti,dupa mai multe incalcari.
Si increderea in sine conteaza foarte mult,dar despre asta voi scrie data viitoare.

4 comentarii:

Eleonora Lisnic spunea...

Încrederea este cu adevărat foarte importantă. Prietenia nu e prietenie fără ea şi nici dragostea nu e dragoste.
Nici naivi nu e bine să fim, nici prea suspicioşi :) Au oamenii momente de slăbicune - cineva te dezamăgeşte pe tine, tu dezamăgeşti pe altcineva... Dar îi ierţi pe cei care contează cu adevărat pentru tine şi care nu au greşit din răutate sau cu premeditare.
Dacă recidivează persoana, mai bine te îndepărtezi... discret şi fără cuvinte în plus.

Îmi plac temele tale şi îmi place mult cum scrii, cum gândeşti. Multă inspiraţie şi succes în toate!

Diana Slavu spunea...

Eleonora, ma bucur ca gasesti temele mele si felul in care scriu interesante.Si eu apreciez foarte mult opiniile tale despre ceea ce scriu,gasesc foarte mult adevar in ele.La fel iti doresc mult succes!

florin spunea...

Adevarat e ce zici! Trebuie sa avem multa incredere in aproapele si la randul nostru sa inspiram multa incredere, dar sa o si oferim.
Imi place blogul tau, cu tot ce cuprinde ...

Adi spunea...

Partea cu increderea poate sa ne pape multa energia. Cel mai simplu e sa acorzi atata incredere cat iti permiti sa pierzi sau nici sa nu te gandesti deloc in termeni de incredere, neincredere cat timp nu ai ce pierde.