luni, 21 septembrie 2009

Prima lectie invatata azi

Indiferent de ce ne dorim, trebuie sa stim ca la inceput vom fi foarte slabi.Putine sunt sansele sa reusim din prima.Dar intr-un final daca perseveram si nu ne dam batuti vom obtine ceea ce ne dorim.Trebuie sa avem multe esecuri,care sunt absolut normale pentru a ajunge la succes.Pe unii, aceste esecuri,ne aduc intr-o stare foarte rea,pe altii ii mobilizeaza.Exista momente cand avem impresia ca lumea s-a terminat daca nu am obtinut ce am vrut.Adevarul e ca trebuie sa luptam de zeci de ori pana reusim.Vom invata o lectie din fiecare esec,ne vom apropria tot mai mult de punctul final.Majoritatea se tem si dau inapoi si asta ii diferentiaza de cei care reusesc ce iti propun.Trebuie sa avem curaj sa nu ne multumim cu putin niciodata.
Azi am invatat ca daca muncim mult, vor aparea si rezultatele.Nu cand ne asteptam,ci toate la timpul lor.Mi s-au indeplinit zilele acestea 3 dintre cele mai importante vise ale mele.Sunt vise mici aparent,dar pentru mine fac mult.Increderea in sine a aparut cand, dupa procesul de invatare,am reusit sa fac acel lucru din ce in ce mai bine. Si nu am reusit din prima.Si stiu ca ma asteapta multe alte obstacole mult mai grele.

3 comentarii:

Cachorro Louco spunea...

Diana : A vida nos ensina através do sofrimento .Só aprendemos apanhando ,não adianta estudar ou assistir uma palestra ,pois isso ensina pouco.È quando estamos com mêdo ou com afliçoes que conseguimos crescer e nos tornar seres humanos melhores .
Nunca sabemos quando estas coisas acontecerão em nosas vidas ,e não existe como saber.Beijos

Simion Alexandru spunea...

Alergam k nebunii dupa vise, ne lovim, mai dam si un cap de perete, dar satisfactia de indeplinire te face sa uiti obstacolele! Succes

Adi spunea...

99 din obstacole nu exista in realitate. Sunt doar cosmaruri in mintea ta.:p

Daca o sa incepi sa numeri micile victorii pe care le obtii o sa realizezi ca in fiecare zi erau cu tine. In fiecare zi obtineai 5,10 mici victorii carora insa nu le dadeai importanta. Din cauza asta erau invizibile pt. tine.:)