sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Disperare inainte de alegeri


La intrebarea pe care Robert Turcescu le-a adresat-o candidatilor la prezidentiale despre cea mai frumoasa fapta facuta de fiecare in viata,acestia au raspuns:

Mircea Geoana: Nu am dat-o pe soacra-mea afara din casa.

Crin Antonescu: Lucrul de care sunt cel mai multumit e ca n-am parasit pe nimeni in viata publica sau privata.

Traian Basescu: Am crestinat un musulman

Mesajul\minciuna transmis tarii de candidati:

Crin Antonescu: Ajutati-ma sa trec de Mircea Geoana in turul 2 pe 22 noiembrie. Nu ma trage nimeni de sfori, nu m-a ajutat nimeni sa ajung pina aici. M-am batut si sintem foarte aproape de victorie. Va rog, pe 22 nov, aratati-va. Cred ca sintem foarte multi. Doamne ajuta!

Mircea Geoana: Nici Basescu, nici Antonescu nu sint dusmanii mei. Cred ca exista respect in politica. Dati-mi voie ca, in semn de pretuire, sa ofer doamnei Basescu si sotiei domnului Crin Antonescu un buchet de flori in semn de pretuire. Si sotiei mele, Mihaela, ii voi oferi un buchet de flori. Si as vrea sa le urez mult succes contracandidatilor. Fie ca cel mai bun sa invinga!

Traian Basescu: ... Mereu ii voi reprezenta pe Romani in fata oricarei institutii, fie ea si Parlament. Asa sa-mi ajute Dumnezeu!

Nu trebuie sa ai doctorat ca sa iti dai seama de incompetenta de care dau dovada viitorii posibili reprezentanti ai tarisoarei noastre.Si tot noi vom avea de suferit.Cred ca am putea usor sa recunoastem personajele in operele lui Caragiale.Asa a fost din totdeauna si va fi mereu:'Tara arde si baba se piaptana.'
In loc sa faca ceva pentru tara pierd vremea cu confruntari,promisiuni,dezbateri.Fiecare vrea sa demonstreze ca e mai bun prin discreditarea celuilalt.
Se poate observa limpede disperarea care ii cuprinde pe toti politicienii inainte de alegeri.De ce le e frica nu scapa!

3 comentarii:

Adrian Barbat spunea...

Sa se revizuiasca, primesc, dar sa nu se schimbe nimic ... sau ... sa nu se ravzuiasca, primesc, dar sa se schimbe pe ici pe colo, mai ales in punctele esentiale ;).
Prima parte o vor ei, a doua noi :).

F spunea...

Buna,as fi incantat daca te-ai alatura si tu echipei 100Ro,si ai contribui la crearea celui maimare blog scris in limba romana.La pagina "Alatura-te" gasesti formularul unde te poti inscrie.Te asteptam...

Anonim spunea...

"Nu trebuie sa ai doctorat ca sa iti dai seama de incompetenta de care dau dovada viitorii posibili reprezentanti ai tarisoarei noastre."
=))
Asta a fost buna.
===
Cu partea de suferinta nu sunt deacord. O sa suferi doar daca responsabilitatea viitorului tau acestor policieni incompetenti. Daca iei 100% responsabilitate pt. tine, atunci e imposibil sa suferi.:)