vineri, 6 noiembrie 2009

Eu cu cine votez?

Luand in considerare ca alegerile prezidentiale bat la usa,candidatii si-au pregatit campania impovarata cu promisiuni/minciuni si 80% din populatia care va merge la vot e nereprezentativa,imi asum riscul sa intreb "Eu cu cine votez?"
Cred/sper, ca nu sunt singura care are dilema asta...dar sunt sigura ca nu din cauza mea, inca nu am habar, pe cine sa aleg.
La vot voi merge,datorita simtului civic, dar asteptari prea mari nu am.Stiu doar cu cine nu voi vota.

Varianta unui puscarias

Nici nu stau sa ii ascult,
Ca oricum sunt mitocani.
Dau un vot cui da mai mult !
…si i-au dat …vreo zece ani.

2 comentarii:

Adrian Barbat spunea...

se pare ca iar trebuie sa alegem varianta mai putin proasta din oferta ;).
Intradevar prin eleiminare se va ajunge la cel pe care vom pune stampila si nu prin alegerea lui ca fiind cel mai bun, pacat.

marada spunea...

Toti sunt cam la fel, dar sa speram ca vom alege raul mai putin rau!