duminică, 3 martie 2013

Control

Sunt coplesita. Am fost aruncata intr-un maldar de sentimente, de trairi si nu mai stiu cum sa le controlez. Ma transform zilnic si ma surprind cu fiecare clipa. Am impresia ca sunt un izvor nesecat de un cocktail de ganduri. Nu mai cred in coincidente, cred in semne. Le-am ignorat atat timp si acum nu mai am scapare. Nu poti nega evidentul. Totul ma duce intr-o directie paralela cu scopul meu iar eu inca nu stiu unde se vor intretaia si care e misiunea mea. Mintea mea e cel mai puternic prieten dar si dusman in acelasi timp. O folosesc la maxim, cu fiecare zi tot mai mult, iar acum vrea sa se razbune, isi cauta revansa. Am crezut ca am scapat de lupta interioara, 2 saptamani am fost in extaz total, iar acum se da o batalie in mine. Uneori simt ca nu ma sunt eu in corpul meu ca o forta mai presus de mine, pune stapanire, iar eu ma las condusa ca intr-o transa. Daca ma opun in mine are loc o lupta intensa, ce ma epuizeaza, ma schimba. Ma simt singura pe planeta asta, iar oamenii nu=mi ofera raspunsurile necesare. Cred ca trebuie sa le gasesc in natura.Am rupt contactul cu natura, cu animalele, cu viata. Am fugit inspre oameni, iar acum deoarece am neglijat aceasta parte, ma simt pierduta oarecum. Am redescoperit puteri foarte mari pe care le am si care sunt foarte greu de controlat. Responsabilitatea ma caracterizeaza acum. Trebuie sa preiau cat mai mult controlul.

Un comentariu:

Adina Ioniță spunea...

Control?...CAnd oamenii vor sa imagineze paradisul obtin imediat un infern foarte convenabil.