duminică, 27 aprilie 2014

Pasiune III

Pasiunea ne poate transforma. Putem trai povesti frumoase, urate sau incredibile. Dar niciodata nu este exclus sa te indragostesti. Dar cum iti dai seama ca te-ai indragostit? Care e linia de demarcare intre acestea doua, cand sunt atat de asemanatoare?

Eram la un concert in Bucuresti. Era multa lume in jurul nostru, printre care multi cunoscuti. Am trecut pe langa el, fara sa-l bag in seama, prefacandu-ma ca nu-l vad. Nu aveam nevoie de prezenta lui, desi jumate dintre motivele pentru care am mers pana la Bucuresti erau pentru el. Dar fiind acolo, inconjurata de atatia baieti interesanti, parca el conta mai putin. Parca era invizibil, sters in multimea aceea.
Am mers intr-un alt loc cu gashca mea de prieteni si ne distram linistiti. Oricum stiam ca avea sa ma caute. Simteam asta si nu prea ma interesa.
Si intradevar dupa scurt timp a venit la mine. Era vrajit de mine si incetul cu incetul si eu de el. A plecat si dupa am mers eu la el.
Si timpul a trecut repede. Nu ne interesa pe niciunul concertul, muzica, nimic. Era ceva interzis dar frumos. Eram precauta, sa nu ne observe cineva din jur, dar pe el il deranja asta si se vedea in privirea lui. La un moment dat, n-a mai rezistat pentru ca nu-l lasam sa ma sarute si mi-a spus ca il supar foarte tare. Nu tinea cont de precautiile mele, dar cu toate acestea eu trebuia sa le respect.
El era un copil. Nu era un barbat adevarat, dar imi placea inocenta din privire, din gesturi si din vorbe. De acea inocenta mi-am dat seama abia acum dupa cateva luni. Si inevitabil ma atasasem de acea inocenta. Daca as fi vazut rautate si egoism ca la inceput nu as fi avut cum sa ma atasez, dar asa...legatura s-a creat. Ne strangeam in brate si parca simteam ceva ce vorbele nu pot exprima. Poate din aceasta cauza el nu se exprima in cuvinte. Uneori ma enerva....Aveam nevoie de vorbe, dar el tacea si ma privea frumos. Si atat. Poate daca m-ar fi facut sa rad, daca mi-ar fi spus vorbe intelepte, poate altfel ar fi fost situatia acum.
Stiam ca isi doreste mai mult de la mine, dar eu ii ofeream doar firmituri de atentie si de atingeri. Trebuia sa se multumeasca cu putin. "Cine nu are ochi negri saruta si albastri" - se spune despre cel care , neavand ceea ce doreste, se multumeste cu ceea ce are.

Niciun comentariu: